روزچهارم

سلام صبح همگی بخیر

چه کاهش وزن داشتم امروزرفتم روی ترازو دیدم 84.6 هستم خیلی خوشحال شدم نیشخند

برای صبحونه 64 گرم نان سنگگ خوردم:160کالری

15 گرم پنیرمحلی خوردم میشه : 50 کالری

چای با 25 گرم قند: 100 کالری

 

بعدازیه ساعت میرم پیاده روی ببینم چقدرمیتونم پیاده روی کنم

قبل ناهار یه تیکه خاگینه: 200 کالری

برای ناهار150 گرم برنج :400 کالری

خورشت قورمه سبزی 10 ق:500 کالری

برای شام نون 60 گرم : 150 کالری

نیمرو: 200 کالری

شیربرنجی که شکربهش نزدم :150 کالری 

انار: 100 کالری

 

میش2110 کالری

من باید1800 تا میخوردم که 300 تا زیاده روی کردم

 

/ 2 نظر / 45 بازدید
ستاره

جالبه؛ منم وقتی شروع کردم دقیقاً هم وزن شما بودم، هم قد هم هستیم :) تا حالا به هدف نهم رسیدم ... مراقب رژیم هایی که میگیری باش، به بدنت آسیب نرسه ... من موقع رژیم گرفتنم که خیلی هم سخت نبود، ریزش مو داشتم که واقعاً اذیتم کرد اما خب وزنم خوب پایین اومد ... سعی کن کلا شیرینی جات رو حذف کنی؛ اما نه یهویی ... چای اگه مثل من بعد از نهار و شام عادت داری تلخ و کمرنگ بخور، البته 2 ساعت بعد از غذات ... موفق باشی خانومی :)

راحله

- سلام عزیزم روزانه 3 لیتر اب که میشه 6 لیوان اب مصرف کنید که قبل صبحانه ناهار و شام ، با عث میشه کلی وزن کم کنید - سیبزمینی آب پز باعت لاغری میشه ب طوری که یک وعده شام یا ناهار 300 گرم و یک عدد گوجه متوسط که باعث میشه هم سیر بشین و هم کمک میکنه کلی وزن کم کنید - روزی 5 تا خرما با چای مصرف کنید و کلن شیرینی و شکر رو حذف کنید - پنیر ساده مصرف کنید کم چرب - سالاد نیم کیلوش میشه نهایت 8 کالری با آب لیمو و کاهو و خیار گوجه - مرغ آب پز و ماهی کبابی مصرف کنین 100 گرم هر وعده به همراه سالاد اگه رعایت کنین ماهی 5 تا 8 کیلو بی دردسر بدون گرسنگی کشیدن کم می کنین حتا ماه اول 10 کیلو من تجربه کردم و ماه اول 9 کیلو کم کردم